Vés al contingut

Els atractius de la Vall de Boí obtenen una exel.lent valoració online

estudi reputació online Vall de Boí

El Pla de Sostenibilitat turística de la Vall de Boí treballa per incorporar noves actuacions i ara ha estat un nou i detallat estudi de la satisfacció del visitant i de la reputació de més de 250 recursos turístics del territori que el passat dilluns 20 de març es va presentar a totes les empreses de la Vall de Boí. L'estudi s'ha realitzat a partir de l'anàlisi de prop de 50.000 opinions i valoracions compartides pels usuaris als canals online, en relació a la seva experiència amb els allotjaments, restaurants, atractius naturals, culturals o esportius de la Vall de Boí.

Les conclusions d'aquest projecte, que ha estat realitzat en col.laboració amb l'empresa especialitzada en intel.ligència turística Vivential Value, i que s'ha presentat a totes les empreses del municipi, permetrà dissenyar un pla d'actuacions per tal de reforçar tant la visibilitat dels recursos com mantenir la satisfacció general dels visitants.

Els principals resultats de l'estudi destaquen, que el referencial sectorial iRON,  Index de Reputació Online, del global de l'experiència turística al municipi de la Vall de Boí se situa en un 8.63 sobre 10. Que específicament els atractius turístics vinculats a la cultura, la natura i activitats esportives tenen un iRON molt destacable. Seguidament tant com la gastronomia com els serveis de restauració i allotjament enforteixen els resultats d'una experiència positiva per al visitant..

Vist el resultat de l'estudi, el següent pas serà dissenyar un seguit d'accions de sensibilització i alineament de tot el sector per tal d'aconseguir una destinació reconeguda i apreciada per la singularitat del seu patrimoni i la qualitat dels seus serveis i d'aquesta manera aconseguir un elevat nivell de fidelització entre visitants actuals i potencials, acompanyada d'una menor estacionalitat i una major sostenibilitat econòmica.