- Descobreix
- Aigüestortes
- Romànic i Patrimoni
- Outdoor Park (Esport tot l'any)
- Planifica
- Reserves
- Agenda
- Media
- Professionals
- Newsletter
- Temps
- Webcam
Sant Feliu de Barruera
Església situada a la dreta del poble de Barruera, accés per camí empedrat, es pot aparcar a la vora de la carretera.
De 10 a 14 h
Tots els dies de la setmana del 2 al 8 de gener, de l'1 d'abril al 31 de desembre
Tancada 25/12
Visita guiada - Informació
Més informació
Situada en un extrem de la població, com és freqüent en la majoria d´esglésies de la vall, a Sant Feliu de Barruera hi trobem elements arquitectònics dels dos grans moments constructius presents a la Vall de Boí: el s.XI i XII.
Les diferències constructives de cada segle es fan evidents en els dos absis que conserva l´església: l´absis del s.XI, decorat amb arquets cecs i bandes llombardes , i amb un aparell irregular ben diferent dels carreus de l´absis del s.XII.
Les remodelacions de l´església i els béns mobles que es conserven a l´interior ens mostren com els temples de la vall es van adaptant als gustos i a les necessitats de la comunitat que els ha utilitzat des del segle XII fins als nostres dies sense interrupció.